Ny vikarie på Kansli Sydost

Elin Atlas-Björklund, Regional verksamhetskoordinator (vik.)

Mitt namn är Elin Atlas-Björklund och jag kommer fram till sommaren 2017 vara vikarierande elin-atlas-bjorklund-e1474979158552-1verksamhetskoordinator på Naturskyddsföreningens kansli Sydost.

Jag är ny i Naturskyddsföreningen och känner att jag hittat hem, jag har träffat en del läns- och kretsaktiva och tycker det är fantastiskt att höra allas engagemang i globala, regionala och lokala angelägenheter. Jag ser fram emot fler spännande möten, samarbeten och lärdomar.

Jag är utbildad kommunikatör och brinner för att sprida kunskap, det är därför en ynnest för mig att få arbeta inom Naturskyddsföreningen. Tillsammans ska vi i region Sydost sprida och kommunicera all samlad kunskap för att bidra till ett samhälle som förstår och respekterar vår natur.

Hör gärna av er!

Mail: