TVÅ utflykter NU i juni!

Nu har det klarnat om hur vi bör se på pandemi-läget, och vi genomför dessa två utflykter:

Söndag 20 juni 10.00      Vilda blommornas dag          Samling P-platsen mitt emot Vickleby kyrka. Info: Åsa Bodenmalm, 070-259 38 15.

Måndag 28 juni 10.00      Svartvikskärret       Vi besöker en unik blandmyr i Böda. Efter besöket visar Jan Nilsson sin utställning med snidade fiskar. Samling P-platsen vid Ateljé Fisken, 2 km norr om Böda. Info: Börje Ekstam, 070 607 28 00.

För bägge gäller

Max 15 deltagare, Du får gärna vara/bli medlem!

FHM rekommenderar oss fortfarande att hålla avstånd, drygt 2 meters lucka försöker vi hålla.

Matsäck och kläder efter väder!

Anmälan till oland@naturskyddsforeningen.se senast 18/6 respektive 25/6, men tomma platser kan besättas ända fram till start.