Fladdermus-afton (och ölprovning?) 11/9 vid Skedemosse

Vi kollar vilka arter av dessa vanliga men ganska okända djur som finns runt Skedemosse, under ledning av Pav och Johan, utrustade med detektorer som gör djurens ljud hörbara för oss.

MEN Skedemosse är också känt för sin lokala öltillverkning, så innan fladdermusjakten kan Du delta i bryggeribesök med ölprovning av 4-5 sorter, under ledning av bryggaren Olof. Max 30 pers, så anmälan önskas senast 9/9.

Ölprovningen startar kl. 19.00.

Deltagande i bägge evenemangen kostar 300.- (medlem), 350.- (icke medlem).   Bara fladdermössen kostar för icke-medlemmar 50.- , men gratis för medlemmar eller under 16 år.   (BLI MEDLEM!!!)

ANMÄLAN sker bäst genom betalning till Swish 123 081 46 65 eller till BG 5881-4518 (för bägge, specificera betalningen) eller (mindre bra) till oland@naturskyddsforeningen.se, varvid betalning sker på plats!

Alla är välkomna på denna helkväll, även icke-medlemmar!   (BLI MEDLEM!!!)

Mer info? Kontakta Stina Nilsson 073 350 71 00 eller stinanaturguide@gmail.com.