VÄLKOMMEN till vår kretsstämma (årsmöte) 11 april 2021 – ÄNDRING AV ANMÄLAN

Även i år, trots pandemins grepp om oss, kommer vi att ha en trevlig kretsstämma, den genomför vi digitalt den 11 april kl. 15 – 18. Som vanligt är ALLA välkomna att delta,

ÄNDRING av anmälan: Ska ske till oland@naturskyddsforeningen.se

Vi börjar med att ett par personer från naturum-platserna Ottenby och Trollskogen berättar om verksamheten. Sedan följer prisutdelning för Strandstädningstävlingen, se ett separat inlägg HÄR. För detta arrangemang finns ju affischer uppsatta lite runt om ön, men finns även HÄR. Om tävlingen står det även i programmet som nyss gick ut till alla medlemmar. Sist kommer de vanliga förhandlingarna, dvs genomgång av 2020 års verksamhet och val av kommande förtroendevalda, även detta är spännande och viktigt, häng gärna kvar även då!

Dagordningen kan du läsa HÄR.

Verksamhetsberättelsen för 2020 kan du läsa HÄR.

VÄLKOMNA!

Jan Herrmann, ordf.